tisdag 3 december 2013

Tramsiga DoftLjus:

 
Men är de inte som små smycken...


...de små ljuvliga doftsakerna!

Att jag skulle gå igång på sånt här trams. Ja, ibland överraskar man sig själv liksom!


Alltså sånt här med doftljus och sånt. 
Det är ingenting för mig. Tills nu!

Jag har köpt Voluspas doftljus. 
Ja, jag vet att de är skitdyra. Faktiskt löjligt dyra. 
Vilken vettig människa köper larviga doftljus för 
749 kr? Va, är folk inte kloka!

Nä, men jag röker ju inte. 
Det är min stående ursäkt till ALLT jag köper och som 
jag ju då förstås har råd att unna mig utan det minsta 
dåliga samvetet. Det är mycket man kan göra när man 
inte röker. Väldigt mycket. Tänk på det ni era usla rökare!

Iallafall, doftljusen från Voluspa (och NEJ jag är inte sponsrad) 
de är helt makalösa. Ett endaste ljus räcker för att fylla 300 kvm 
hus med den ljuvligaste av aromer. Just nu är det Mandarino Cannela 
som får oss alla lyckliga. (Ja, kanske inte just att Tomas märker så mycket). 

- Men ska du önska dig något i julklapp?
- Eller ska du köpa något till den där människan som redan har allt?

Köp Voluspa. 
Jag hade blivit glad för vilken som helst av deras produkter!

2 kommentarer:

  1. Ja, de är ljuvliga! Har inte tagit mig råd ännu, men tänker satsa på ett sånt nästa gång, har nämligen lagt en förmögenhet på olika doftljus men bara hittat ett enda som når upp till mina kriterier. Nästa gång ska jag satsa på ett RIKTIGT!

    Och "Chrisp Champagne" är ljuvlig!

    Kram Lina

    SvaraRadera