onsdag 29 maj 2013

Jag Har En Date:


Mannen med den vackra insidan.


Jag har en date på gång.

Med en härlig man.
Med en underbar hjärna.
Med en vacker själ.

Jag längtar.

Redan imorgon torsdag ska vi ses.
Han har valt tid och plats.

Det händer att vi träffas.
På dagtid. När Tomas jobbar.

Min date har en sambo som också
jobbar på dagtid. Vilken tur.

Jag längtar till torsdag.
Fast det är ju imorgon.
Men jag längtar ändå.

Jag ska duscha och ta på mig nåt snyggt, tror jag.
Kanske borde jag ta på mig snygga underkläder också.
Eller det blir kanske to mutch. Måste fundera på det.
Men han jag ska träffa, han struntar i hur jag ser ut.
Eller om jag har duschat eller inte. Eller vilka trosor jag har.
Han vill absolut inte ha kroppskontakt med mig heller. Det avvärjer
han vänligt men bestämt. Alla mina fysiska närmanden faller platt till marken.

Jag skulle kunna komma klädd i negligé. Eller naken.
Han skulle inte bli imponerad.
Han skulle kommentera min ickeklädsel med:
- Lilla gumman, det är för kallt för att vara så tunnklädd. Eller nåt.
Han skulle vara helt opåverkad av min eventuella nakenhet.

Jag längtar till torsdag.
Det kan inte komma fort nog.

Jag tycker mycket om den här mannen.

Om han vill, så fotograferar jag honom.
Så ni också får se min vackra date. Han är
fin på utsidan, men det är ändå insidan som
är det allra mest häpnadsväckande med den
här mannen.

Hans tankar, hans hjärna, hans intellekt.

Jag längtar till imorgon.


Ps. Jag bifogar en liten sneak peak på 
mannen med den vackra insidan.

2 kommentarer:

  1. Spännande!
    krama den där vackra själen ifrån mig me om du får en chans :-)

    SvaraRadera
  2. Det hade jag gärna gjort. Men jag får inte komma nära. Han är extremt svårflörtad denne man!

    SvaraRadera