lördag 4 maj 2013

Hur Tänker Jag:


Hundar, lecakulor, jord och litta grönt.


Hur skulle jag kunna byta till mindre bil?

Små fynd till vårt nya badrum inhandlade jag!

Jag hade ju tänkt byta till en mindre bil.
Men då måste jag ju för Guds skull sluta
shoppa så in i helvete hela himla tiden.

Igår hade jag bilen full med:

Fyra mindre träd
En hoppklämd rottweiler
Fyra stoora lampor
Två mindre silverskålar
En liten hög med Montazamitofsar
Två påsar lite allmänt rassel o blingbling typ ljuslyktor och annat krafs
Tre påsar från några klädbutiker (alltid väldigt nödvändigt, fattaru väl!)
En stor träningsväska full med svettiga äckelkläder
En bilbarnstol
Fyra kassar mat
En påse lecakulor
Lite jord till sist

Och jag som hade tänkt byta bil?!
Jo, men det kommer ju såklart gå.

3 kommentarer:

  1. Ja du får nog se till att du får ett drag på minicoopern :-) det kommer att se väldigt stilfullt och elegant ut när du svischar fram på Österlen med ett stort ok/q8 släp hängande efter ;-)) kram på dig o ha en skön lördag/Bettan

    SvaraRadera
  2. Nej, nej, nej! Det förstör ju min coola image! Jag kan ju inte åka runt och snyggköra med ett fult släp efter. Ja, jag har då problem.

    Lösningen kanske heter: Tomas? Jag åker först. Sen ringer jag och talar om vart jag handlat. Så åker han bara dit i nån ful firmabil och plockar upp allt. Tada liksom!

    Hej hopp Bettan

    Ps. Föresten har jag i detta nu precis skickat honom till Österlen för att hämta en fin himmelsäng som jag köpte på Blocket igårkväll. Den ska stå i uthyrningslägenheten till alla turister med feta plånböcker. Kommer bli så himla fint! (I min plånbok blir det fint alltså!).

    SvaraRadera
  3. Ha ha! Du det finns en lösning; har sett att de målar släpen i samma färger som bilen...vore inte det nåt?

    Finns en rosa 740 (tror jag) med ett rosa hästsläp vid "Jardlers" utanför Örebro. Kika nästa gång du visslar förbi :-)

    Kram på dig!

    SvaraRadera