tisdag 20 november 2012

Jag Skryter Aldrig:


Before....
...and After.


Jag har använt en ren grå NCS-färg utan röda eller blå stick.

Siffrorna har jag stöpplat dit med vitt. Använd extremt lite färg på stöppeln.           
Jag gillar inte när folk skryter. 

Så därför tänker jag inte berätta 
att jag har sålt de här fina plåtskåpen. 

Jag tänker inte heller berätta att jag fick 20 000 kr för dem.
Tjugotusenkronor!? En tvåa och fyra nollor.
 VA!? Fatta´ru!

För lite färg och några plåtbitar. 
Folk är verkligen inte kloka.

Skåpen som jag köpte för 100 kr i Lindesberg. 
Sen målade jag om dem och snyggade till dem. 

Men som sagt. 
Det där med den stora pengahögen och alla 
de där nollorna, det tänker jag inte berätta om.

3 kommentarer:

  1. Det är så kul att läsa lite av dig varje dag...:-D
    Du gör mig glad....bland annat för din kvickhet och humor ......:-)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Håller fullständigt med förgående skrivare!!!!!

    Lindesbergaren.

    SvaraRadera
  3. Ha ha skrattade du till banken :-)
    samtidigt någon slapp både gå på loppis och att fixa till det så snyggt!

    SvaraRadera