torsdag 27 februari 2014

Nostalgi o Gamla Bilder:

Några fina...

...och nostalgiska...


...gamla julbilder...



...som jag hittade...

...i mitt numer ganska välfyllda fotoarkiv!
Jag ligger hemma och har influensa. 

Och det är inte så himla kul. 
Det är mycket feber- och tyck-synd-om-mig och så. 

Så ligger jag och försöker roa mig lite mellan feberattackerna 
och all hostning med lite bilder och annat. Så hittade jag de här 
gamla bilderna! Jag är osäker på vem det är som är fotografen. 

Men visst är det fina flickor på bilderna! 

Jaja, jag pallar inte att blogga på riktigt just nu. 
Men dessa bilder ska jag väl orka trycka på 
publicera-knappen och få iväg iallafall!

1 kommentar:

  1. Men stackare krya på dig!!! Nu har du massor av tid för att skriva av dig när du ändå "bara" ligger och är sjuk!! Härlig gamla bilder på en mysig familj oxå!!
    Måste få säga att jag tycker du har fantastisk god smak och STOR talang för inredning!! Vilka härliga "före/efter" bilder du lagt ut i veckan - makalös förändring som jag själv aldrig skulle vågat mig på!! Jag har massor av fulparkett och undrar nu vad det är för sorts färg som krävs?? Har även en kakelugn i tråk beige/gråkakel som hade blivit urläcker i annan färg!! Kan du tipsa om färgsort eller en bra butik med kunnig personal? Tack o hoppas du hittar energin snart igen
    :-)) Agnetha

    SvaraRadera