lördag 8 februari 2014

Before And After Del II:

Ut med det gamla köket i vårt hus på Apgränd och in med...

...vårt nya badrum. Bakom väggen finns en dubbeldusch. Nu tickar fantasin igång va!
Bort med högblanka fulparkettgolv och omoderna marmorspisar...
...och in med ljust gråmålade parkettgolv. (Jodå, det går finfint att måla fulparkett!)
In också med mörkgrått målad marmorspis (Det går VISST att måla på marmor.)
Bort med en liten sunkig enrumslägenhet...
...och in med ett stort lantkök i industristil.

Vi gillar köket...

...det är ett skönt place att vara på.

Jag har en hel drös 
med Before And Afterbilder! 

Vill ni ser mer? 

Jamen så skriv er önskan till mig då!
Så att jag inte lägger upp en massa 
bilder som ni sen nästan kräks på.

Finfotografierna är tagna av Bodil Davidson.
Fulfotografierna är tagna med skämsmössan 
på av någon inkognitofotograf.

6 kommentarer:

  1. Självklart vill jag se mer.....tröttnar aldrig på dina bilder. Fantastiskt vackert hem Du har skapat. Tycker allt är så smakfullt. Badrummet ger mig inspiration nu när vi ska igång att renovera badrummet här hemma :-) Ha en fortsatt fin helg/Tina

    SvaraRadera
  2. JAAA!!! Vill se mer!!! Det är så spännande med före och efter bilder och bilder överhuvudtaget som du har med! Det ger inspiration och väcker ideer TACK!

    Självklart har jag tid att skriva...som du redan vet så tycker jag om innehållet, så varierande och tänkvärda du fångar verkligen vardagen, händelser, känslor ja om du bara visste! DET gillar jag!

    AnkiPe :D

    SvaraRadera
  3. Gravt beroende av din blogg!!
    Tankvärda inlägg som berör djupt blandat med humor och inredning :)
    Ser gärna mer inredning och bilder!
    Du har en riktigt bra smak o stil!

    SvaraRadera
  4. Herregud så snyggt! Du/ni har en underbart härlig stil. Love it!

    SvaraRadera