måndag 3 februari 2014

Hemma-Hos-Någon:

Jag och en duktig fotograf vid namn Pernilla Wästberg, 
gjorde för länge sedan ett fantastiskt hemma-hos-reportage 
som vi aldrig sålde av olika anledningar. 

Så satt jag och gick igenom gamla bilder. 
Och så hittade jag det. Jag har massor med 
bilder från just det jobbet. 

De som genomförde projektet med den helt makalösa gården de läser min blogg. 
De kommer känna igen sig. Om ni vill så lägger jag ut alla bilderna här. 
Ja, jag måste såklart kolla med Pernilla. Men det är upp till er som 
äger/ägde gården om ni kanske inte vill "hängas ut" här. 

Nu lägger jag bara ut en liten, liten förhandstitt. 
För som sagt, hemmet är fantastiskt och bilderna 
är trolska, vackra och helt hänförande. 

Och om jag får tillåtelse så lägger jag gärna upp allt till er. 
Så ni också får njuta av detta vackra!


Det är ju nu man bara måste skriva om den sakrala (kyrkliga) känslan i rummet!


Vem kommer på att det ju såklart är dubbelt så snyggt med dubbla trappor!

Faktiskt mina bestick, och mina kristallglas.

Här vill man ju gärna tillbringa en trevlig 
kväll i glada vänners lag. Eller hur?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar