torsdag 14 mars 2013

Kanske Blir Tomas Arg:



Nä, men jag veet. Det är vansinnigt. Och jag loovar, jag ska inte.
Jag vill väldigt gärna köpa en sån här.
Till den fina hunden vi har här hemma.
Hunden som heter Balder och som pissar
på varenda lyktstolpe i hela himla Ystad
varenda gång vi går utanför dörren.

Men jag undrar om inte gränsen är nådd för Tomas just här.
Jag har en känsla av att han inte kommer att säga ja till detta.
Men om jag inte säger nåt då? Tror ni han blir arg på mig då?
Jag menar, tror ni han blir jättearg? Jag menar verkligen jättejättearg?

Undrar om det finns något jag skulle kunna göra för att han inte ska bli arg.
Och vad det skulle vara i så fall. Ja, förutom att inte att köpa sängen då.

Jag vill ju gärna ha den här fina hundsängen. Men ja, jag tycker ju kanske själv att det är lite way over the line med en hundsäng för 8 000 kr. Jag menar hundfan kanske inte ens gillar den. Då står jag ju liksom där med skägget i brevlådan, eller nåt. Ja, det kanske slutar med att jag får knöla ihop mig i den där tingesten själv. Så ja, jag funderar väl ett varv till.

Kanske kan jag klura ut någon egen idé på en säng. Jag har ju sällan idétorka ändå. En idé som inte kostar så mycket. Så att min man inte blir så himla mindre nöjd med mig. Eller vad tror ni?

1 kommentar:

  1. KÖP ! Snygg även om Balder inte vill ha den ! (P kan liggas den om vi hälsar på)

    SvaraRadera